[Mini-Review] Overture

Așa cum v-am obișnuit în ultima perioadă cu review-uri ale jocurilor indie, vă prezentăm de data aceasta un joc pentru care trebuie să aveți nervii tari.

Overture este un joc actiune-adventure similar cu Zelda, The Binding of Isaac și alte jocuri de genul, lansat anul trecut în luna ianuarie de către cei de la Black Shell Media.

Overture este genul de joc în care atenția și viteza de reacție este totul, întrucât constant va trebui să omori inamici în stânga și-n dreapta, că colecționezi iteme și să-ți găsești ajutoare pentru luptă. Overture nu este un dungeon crawler, cât este mai mult un grinding game. Pentru a trece de la un stagiu la altul este nevoie de mult timp. Poate datorită graficii Overture pare un joc indie ușor, însă nu este așa, dar să o luăm cu începutul.

GAMEPLAY

Înainte de a intra în nivelele care sunt denumite Floors, jucătorul trebuie să își aleagă mai întâi clasa cu care va juca. Acestea sunt în număr de patru:

  • Warrior: Knight, Soldier, Peltast, Barbarian, Brute
  • Rogues: Ranger, Rogue, Duelist, Thief, Trickster, Bandit
  • Mages: Wizard, Witch, Invoker, Warlock, Necromancer, Arsonist
  • Shamans: Cleric, Priestess, Paladin, Monk, Justicar, Druid

Overture-Screenshots-3-600x337

Toate aceste caractere pot fi deblocate odată cu avansarea în gameplay. De altfel, fiecare caracter poate avea parte de upgrade, primind diverse stats-uri contra unei anumite sume de gold.

Gold-ul se poate obține din chest-uri sau din eliminarea monștrilor din fiecare Floor. Totodată, pe parcursul Floor-ului curent jucătorul poate colecționa iteme și XP pentru eroul ales ce vor fi folositoare în nivelele cu un grad mai mare de dificultate sau în Boss Battle-uri.

De cele mai multe ori monștrii vor veni în wave-uri (de aceea spuneam că Overture necesită viteză de reacție), iar supraviețuirea e esențială întrucât dacă mori, va trebui să iei jocul de la 0. Dar există și o portiță de salvare, pentru că pe lângă gold și diverse iteme, jucătorul poate găsi Health și Mana Potions ce îl vor ajuta să supraviețuiască în Floor.

Și pentru că lucrurile nu puteau fi chiar atât de ușoare, pe toată durata Floor-ului vor fi ascunse și capcane ce vor ascunde wave-uri suplimentare de monștri, numai că mult mai mari față de cele obișnuite din joc, așa că trebuiesc evitate pe cât posibil. .

boss-fight

Toate bune și frumoase până aici, însă ca să treci la Boss Battle te așteaptă un mini Boss Battle înainte de a ieși din Floor. Nu este ușor de trecut de acest battle întrucât damage-ul exercitat de primul Boss Battle este destul de mare și nu de multe ori te vei trezi că vei muri chiar în primul Floor.

Este desul de greu să te apropii de acesta pentru a-l bate și de regulă ai nevoie de 2-3 ajutoare lângă tine, niște minioni ce îi vei putea găsi în cutii speciale și care te vor ajuta destul de mult la cel de-al doilea Boss. Boss Battle-urile vor deveni mai ușor de trecut o dată ce eroul va avea parte de câteva upgrade-uri.

Overture vine la pachet și cu patru Achivement-uri pe platforma Steam și credem noi că sunt suficiente, dat fiind faptul că acestea constau în a termina jocul cu fiecare clasă în parte.

ss_de8f305a81717f8921ee86a6592cc7d60511c091.600x338

GRAFICĂ

Ne-am obișnuit deja ca majoritatea jocurilor indie să aibă grafică 2D și este valabil și pentru Overture. Dat fiind faptul că system requirements-urile nu sunt foarte mari, FPS-urile nu sunt o problema în acest joc. Poate totuși singura parte proastă la Overture ar fi score points-urile care de cele mai multe ori împiedică vizualizarea elementelor care sunt în jurul tău, implicit a monștrilor și de multe ori senzația va fi aceea că nu vei știi ce te-a lovit.

 

DESIGN

Overture se bucură de o multitudine de Floor-uri, astfel că nu veți juca același Floor de două sau trei ori consecutiv. Ele diferă și ca dimensiune, nu numai ca grad de dificultate. Chiar și monștrii au destule înfățișări – de la Skeletons la Bats sau Archers.

În principiu, Overture este un joc foarte colorat și de multe ori efectul vizual al incoming damage-ului și al proiectilelor este destul de puternic, lăsând de multe ori impresia că mori.

 

SUNET

Soundtrack-ul este destul de jucăuș și dinamic, însă și aici incoming damage-ul are efectul său proriu, iar cel auditiv are și el un impact destul de puternic asupra jucătorului.

Isabelle Frost
Isabelle Frosthttps://www.overheat.ro
Gaming is my only church.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău

Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Acest site este protejat de reCAPTCHA. Se aplică Google Privacy Policy și Terms of Service.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.