Take-Two Interactive determină Hazelight Studios să renunțe la marca înregistrată pentru It Takes Two

take two hazelight

Hazelight Studios este prins într-o dispută a mărcilor înregistrate cu publisherul Take-Two Interactive din cauza jocului cooperativ de succes It Takes Two, care ne-a făcut pe toți să încingem controllerele de gaming alături de prietenii și partenerii noștri de viață. Potrivit unui articol Eurogamer, Hazelight a abandonat cererea pentru marca înregistrată pentru titlul jocului după ce Take-Two dădea semne că i s-ar opune.

Hazelight a depus cererea pentru marca înregistrată în mai 2020, dar a abandonat demersul pe 25 martie 2021, cu o zi înainte de lansarea lui It Takes Two. Un purtător de cuvânt al Hazelight a declarat pentru Eurogamer că nu poate comenta speța, deoarece este încă în desfășurare, dar a spus că studioul „spera că va fi rezolvată”.

Analistul Michael Futter a clarificat pe Twitter că obiecția lui Take-Two poate să nu impacteze jocul în sine. „Conflictul mărcilor înregistrate înseamnă că Hazelight nu poate proteja numele, nu că vor fi forțați să-l schimbe”, a scris Futter. „L-ar putea schimba dacă vor să protejeze numele, dar sincer, probabil că nu merită să facă asta.”

Obiecția lui Take-Two este în primul rând preventivă, potrivit lui Futter: „Take-Two nu spune că Hazelight încalcă vreun drept, dar nu vrea ca ei să poată proteja numele (și să-l scoată din aria lui TT, deoarece se aseamănă atât de mult cu numele companiei lor).”

Potrivit avocatului Richard Hoeg de la Hoeg Law, Take-Two a devenit foarte agresiv cu protejarea mărcilor sale comerciale: într-un podcast recent, el a spus că TT a făcut cel puțin 25 de prelungiri sau obiecții la depunerea mărcilor comerciale doar în ultimele trei luni. Electronic Arts, prin comparație, a interacționat cu mărcile înregistrate doar de 25 de ori în ultimii șase ani.

Unele dintre revendicările lui Take-Two sunt întemeiate, spune Hoeg, în timp ce altele sunt mai degrabă la îndemână, dar indiferent de modul în care își susține cazul în instanță, protecția zelosă a companiei a mărcilor sale chiar ar putea împiedica alte companii să încerce să aplice pentru mărci comerciale asemănătoare chiar și în mică măsură cu cele deținute de Take-Two, optând pentru a evita scenarul de a le apăra în instanță împotriva echipei juridice a lui Take-Two.

Sursa: PC Gamer

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău

Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Acest site este protejat de reCAPTCHA. Se aplică Google Privacy Policy și Terms of Service.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.