Kojima Productions a lansat o nouă divizie pentru muzică, TV și film

Studioul dezvoltator al extraordinarului Death Stranding, Kojima Productions, a lansat o nouă divizie dedicată industriei muzicale, TV și filmului.

Cu sediul în Los Angeles, California, noua divizie este concepută pentru a duce jocurile studioului și în alte zone ale culturii pop. Noua echipă va fi condusă de Riley Russell, care se alătură companiei după ce a lucrat o perioadă de aproape 28 de ani la PlayStation, în diferite roluri, inclusiv director juridic și vicepreședinte al afacerilor.

„Noua divizie va avea sarcina de a lucra cu profesioniști creativi și talentați din televiziune, muzică și film, precum și cu industria mai familiară a jocurilor video ”, spune Russell.

„Echipa are drept cartă, scopul de a extinde acoperirea și gradul de conștientizare a proprietăților aflate acum în curs de dezvoltare la Kojima Productions și de a le face și mai mult parte a culturii populare. Deși suntem o organizație globală, noua echipă de dezvoltare a afacerii va fi situată în Los Angeles, CA. Suntem cu adevărat încântați și așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu cele mai bune talente în materie divertisment din toate industriile de divertisment.”

Managerul de dezvoltare a afacerilor Kojima Productions, Yoshiko Fukuda, a adăugat:

„Găsirea de noi modalități de a-i distra, de a-i angaja și de a le oferi valoare fanilor noștri este esențială într-o lume a poveștilor aflată în rapidă  mișcare și în continuă schimbare. Noua noastră divizie va duce studioul în și mai multe zone care prezintă narațiunile noastre creative dincolo de jocurile video și va deschide căi pentru fanii noștri de a comunica și de a se scufunda în aceste spații.”

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău

Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Acest site este protejat de reCAPTCHA. Se aplică Google Privacy Policy și Terms of Service.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.