Marii retalieri ai României nu stau degeaba și nici nu ignoră noua portabilă despre care am scris atât de mult în ultima vreme. Drept dovadă, ei deja vin cu o cifre estimative despre vânzările de PS Vita pentru anul 2012.
Vorbim aici despre Flanco, cel mai apreciat lanț de retail electro-IT, care se pare că a avut un număr destul de mare de precomenzi -100- fapt ce demonstrază interesul gamerilor români pentru noua adiție portabilă a celor de la Sony. De asemenea, au fost achiziționate peste 50 de PS Vita în ziua lansării deci avem numai vești bune!
Putem spune că românul cumpărător de Vita s-a căutat adânc prin buzunare deoarece peste 60% din unitățile vândute sunt constituite din modelul PlayStation Vita cu conectivitate 3G şi Wi-Fi – care este vândut la un preț de 1.449 lei spre deosebire de modelul Wi-Fi care este mult mai ieftin (1.129 lei în reţeaua Flanco). Iar dacă ai de gând să fii mândrul posesor al unei console Vita însă nu știi încă ce variantă merită banii, poți consulta micul nostru ghid – Ce model de PS Vita să alegi: Wi-Fi sau Wi-Fi + 3G?
Pentru anul 2012, Flanco estimează un număr destul de bun de vânzări – peste 4000 de console PS Vita, şi declară că unitățile PlayStation (PS3, PS2, PS VITA şi PSP) reprezintă peste 60% din vânzările de console în magazinele Flanco. În același timp, jocurile și accesoriile pentru consolele PlayStation reprezintă 65% din vânzările pe aceste categorii de produse în rețeaua Flanco.
“Lansarea PlayStation Vita, precum și campaniile de testare pe care le desfășurăm în magazinele din rețeaua Flanco pentru consolele de jocuri vor atrage o creștere de cel puțin 20% a vânzărilor pentru accesorii și jocuri pentru PlayStation în 2012 ”, a declarat Violeta Luca, Marketing Director Flanco.
Nu putem decât să sperăm ca PS Vita să aibă o viață lungă, cu jocuri pentru toate gusturile și cu susținere din partea comunității de gaming din întreaga luma, dar și din România! Cine ştie, poate primim şi un PS Store cândva…