Eidos Montreal este primul studio AAA care adoptă structura de 4 zile lucrătoare pe săptămână

Eidos Montreal

Eidos Montreal a anunțat pe 7 octombrie că trece la structura săptămânilor cu patru zile lucrătoare. Dezvoltatorul își menține programul cu 8 ore pe zi, ceea ce înseamnă că angajații săi cu normă întreagă vor lucra acum 32 de ore pe săptămână.

Potrivit anunțului companiei, schimbarea va intra în vigoare atât pentru studio-ul din Montreal, cât și pentru Eidos-Sherbrooke, un studio separat de cercetare și dezvoltare. Începând cu următoarele săptămâni, ambele locații se vor închide de vineri, ceea ce înseamnă că angajații vor lucra acum de luni până joi. Este o veste reînvigorantă pentru angajații full-time, dar Liam Allen-Miller a spus pe Twitter (mersi VentureBeat) că acest lucru nu se va aplica și celor care nu sunt angajați și lucrează în baza unui contract.

Eidos este primul dezvoltator major de jocuri video care adoptă programul de patru zile lucrătoare. Compania spune că nu condensează neapărat volumul de muncă care necesită 40 de ore în doar 32 de ore.

„Ideea nu este să condensăm orele de lucru în 4 zile, ci mai degrabă să ne revizuim modalitățile de a lucra și timpul nostru prețios pe care-l investim, cu scopul de a lucra mai bine! ”

Compania vrea să mai reducă din stres și pe alte părți, cum ar fi reducerea întâlnirilor de la o oră la doar 30 de minute.

Problema orelor de lucru în industria jocurilor a fost una sensibilă, întrucât nenumărați dezvoltatori au împărtășit povești despre crunch, practica infamă de a lucra ore suplimentare la joc cu cât data de lansare e din ce în ce mai aproape. Numitorul comun al acestor povești este că, pe măsură ce jocurile se apropie de lansare, toată lumea este „încurajată” să muncească mai multe ore, până la punctul în care, uneori, dezvoltatorii abia mai apucă să plece de la locul de muncă.

Unele studiouri independente au început și ele să implementeze programul cu patru zile lucrătoare, inclusiv dezvoltatorul lui Bugsnax, Young Horses. Totuși, Eidos este un studio mult mai mare (câteva sute de angajați față de cei 8 ai Young Horses), ceea ce înseamnă că această veste ar putea avea reverberații mult mai mari în industrie.

Cel mai recent proiect al Eidos-Montreal este Guardians of the Galaxy, care va fi lansat mai târziu în această lună.

Ciprian Ghibirdic
Ciprian Ghibirdic
Joacă avocatul diavolului mai bine decât orice hack & slash. E de evitat angajarea în discuții cu el, căci „angajare” face parte din câmpul lexical al cuvântului „muncă” — de altfel indezirabil. Și, din cuvânt în cuvânt — că tot a învățat din Bee Simulator — a ajuns să scrie la Overheat. Ah, și mai ales „simulare” îi retrezește angoasa existențială, așa că alege să-și petreacă jumătate din zi în „experiențe interactive”, „povești imaculate” și alte pseudonime escapiste pentru jocurile video.
- Publicitate -

CELE MAI NOI ARTICOLE

- Publicitate -

LASĂ UN MESAJ

Introdu comentariul tău.
Introdu aici numele tău

Captcha verification failed!
Scorul utilizatorului captcha a eșuat. Contactează-ne!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Acest site este protejat de reCAPTCHA. Se aplică Google Privacy Policy și Terms of Service.

- Publicitate -

Pe subiecte similare

- Publicitate -

Acest site folosește cookie-uri pentru îmbunătățirea experienției de navigare.
Pentru detalii, consultă politica noastră de confidențialitate.